понеделник, 25 октомври 2010 г.

Вместо добре дошли

След изобретяването на романтиката през първата половина на първия век на Земята,най-великото откритие са впечатленията.Многообразието им от форми,размери и съдържание ги прави изключително ценен източник на емоции.Според последни проучвания те са неизчерпаем ресурс.Намират се в сурово състояние в човешките души.Лесно можете да ги приготвите сами,у дома си-необходими са Ви само очи,които виждат доброто и го различават от злото.Срок на годност:Безкрайността.Да се пазят на проветриво място в свободна от лоши мисли глава.Консумирайте без мярка и с удоволствие.Противопоказания:Да не се взимат от хора с нелечима липса на въображение.
Ето защо аз колекционирам впечатления-достъпни са,не заемат много пространсво и са ръчно направени,което ги прави съвсем уникални.Понякога сама си ги конструирам...стават малко кривички,но какво пък-слагам ги на по-заден рафт.Често ми подаряват впечатления.А ако някое впечатление ми се повтаря,винаги го разменям с някоя приятелка за ново и невиждано.
И понеже колекцията ми се разраства с всеки изминал ден,нужен й е един опис,за да не загубя нещо ценно.Заповядай,разгледай и ти,а ако нещо ти хареса-подарявам ти го :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)