вторник, 19 април 2011 г.

You got a fast car I want a ticket to anywhere

















И ето,на прага на съвсем нов сезон,аз отново стягам куфарите за Истанбул.Въпреки че ми обещаха,аз така и не повярвах,че пак ще ми се случи да попадна в този приказен град и то само няколко месеца след първото ми посещение,но ето-билетът е в ръцете ми и освен това е съвсем истински,от съвсем реална хартия,такава,каквато и другите виждат и докосват.Мисля,че е достатъчно доказателство за пътуване,нали?
И след като в последните дни най-често повтарящата се мисъл е:"Само да не забравя...",мисля,че на 22.04. идва заслужена почивка...почивка за мислите ми,почивка от скуката и сивотата...
Опасявам се само дали ще ми стигне един куфар за цялата ми покъщнина,без която не тръгвам,но се надявам да преодолея всички закони на физиката и да дръпна тържествуващо ципа :)
I`m going to visit Istanbul again in a few days and I`m beyond happy.I`ll bring back with me hundreds of photos and a lot of perfect memories:)
I`m not sure my suitcase is big enough...oops :)
About the title:lyrics-Fast car by Tracy Chapman

1 коментар:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)