вторник, 1 октомври 2013 г.

TAG Versatile Blogger Award



Здравейте,момиченца-кокиченца!В процес на подготвяне съм на две по-дългички публикации с доста снимки,но за да не загубя блогърска форма е време да изпълня този ТАГ.За него бях номинирана от Преслава от La foi en vous.Прекрасният й блог до съвсем скоро беше непознат за мен и съм крайно щастлива,че по стечение на обстоятелствата в онази скучна нощ в ровене из Интернет го открих.Много е вдъхновяващ и разнообразен,убедете се сами,като кликнете ТУК.На мен ми напомня на една стара венецианска кутийка,притежание на баба ми,с балеринка,танцуваща под звуците на нежна мелодия.Кутийката беше пълна с какви ли не съкровища.И с La foi en vous е така-пълен е с малки и красиви ''джунджорийки''.
П.П. В последствие бях номинирана и от Happy Pond.Нейният блог,разбира се,следя от доста време и се съмнявам,че на почитателите на българските бюти,фешън и лайфстайл блогове това име е непознато.Няма да се впускам в задълбочени размисли защо и как харесвам Щастливото езерце,по-скоро искам да ви запозная с една нейна прекрасна инициатива.Точно от днес(01.10.2013) всички фенове на българските блогове за красота и мода имат възможността да следят най-новите публикации на любимите си блогърки навсякъде и по всяко време.Разбира се,по най-лесният начин-от своя телефон!Нужна ви е само операционна система Андроид 2.2 и по-нови версии.Остава да си изтеглите приложението Beauty Feed,което е напълно безплатно и да се потопите в този прекрасен женски свят на идеите.Инициатор на този прекрасен проект е самата Happy Pond.Аз определено смятам да изтегля приложението,а вие?Посетете и харесайте страницата на Beauty Feed във Фейсбук.

Да се залавяме за работа,ето ги задачите на номинирания:
1.Благодарете на човека,който ви е номинирал.
2.Включете линк към блога му.
3.Изберете 15 блога/блогъра,които сте открили наскоро или следите редовно.Номинирайте тези блогъри.-Тази част ще пропусна,защото всички познати ми блогърки вече са били номинирани.
4.Избройте 7 факта за себе си.

14 факта за мен:
1.Може да ви се стори шега,обаче мен ме преследват пеперуди.Буквално.И една пеперуда да има наоколо,тя веднага ще долети и закръжи около мен.Може би мириша на цвете,знам ли.
2.Имам странни хранителни навици-храня се ''с очите''.Ако нещо не е изглеждало красиво в сурово състояние или не изглежда красиво в чинията ми,дори не мога да го поставя в устата ми.Примерно,спрях да ям хляб,когато като малко дете на връщане от магазина изпуснах един и той се изкаля.Странна съм,знам.
3.Не обичам шоколад.Всъщност не обичам сладко.В последната половин година напълно съм спряла да консумирам захарни изделия и се чувствам прекрасно.
4.Невъзможно ми е да запомням физиономии.Ако дълго време не съм с близките ми,ми отнема време да се сетя и за техните.
5.Свръхемоционална съм.Плача,когато съм щастлива,плача,когато съм тъжна,а най-много плача,когато съм ядосана.
6.Страхлива съм.
7.В момента нямам идея какво да правя с живота ми.Нямам планове Имам много планове,но не знам как да ги осъществя.
8.Луднала съм на тема есенна декорация на дома.И коледна.И великденска.
9.Аз съм меланхолик.Потапям се в мои си светове и нищо не е способно да ме изкара от тях,ако не реша сама да се завърна към реалността.Е,никога не отказвам покана за хубав купон,тогава ''изплувам'' за кратко.
10.Адски много ме отегчава обикалянето по магазините.
11.Споменах,че съм страхлива,но рискът ме опиянява.На моменти ми ''прещраква'' и правя толкова откачени неща,че хората после ми се чудят.
12.В кръвта ми липсва ензим,който разтваря алкохола.Аз съм най-лошият пияч ever.
13.Много си харесвам пръстите на краката.Някой ден може да имам много успешна кариера като модел на...нещо,което се носи на пръстите на краката?!
14.Най-много си харесвам очите,най-малко си харесвам бенките на лицето.

4 коментара:

  1. Споделила си много забавни факти :-) ♥

    ОтговорИзтриване
  2. Странна си ти, Веси! Доста странна птица :)
    Радвам се, че приложението ти харесва и споделяш за него на своите читателки. Благодаря.

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)