понеделник, 25 ноември 2013 г.

Autumn Corals


Червилото ''Баолиши'' с номер 51 е първият продукт на марката,който притежавам.Честно казано и не съм попадала друг път на това име в козметичното магазинче.Това червило си го беше купила сестра ми и после ми го подари (или аз го откраднах,вече не помня).
Цветът му определям като ''есенно коралово'' (трябва да ме вземат в ''Пантон'',измислям нови цветове!).Есенно,защото не е така жизнерадостно и с розов подтон,като летните нюанси,а цветът за мен е по-улегнал и уютен,с топло оранжево и меко червено.Изглежда чудесно,съчетан с грим в кафяви тонове или с перлени бледи розови или бежави сенки и много спирала.
Консистенцията и финишът са по-скоро на гланц за устни,червилото не е точно мазно или кремообразно,а по-скоро ''рядко'' (ако някой ме разбра-евала!).Има много мънички блестящи частици,но с всеки изминал път са все по-малко,явно в началото е било богато покрито с такива. На устните не е особено пигментирано,а при нанасяне оставя едри частици(червило,а не брокат) по устните,които не могат да се размажат.Не е особено дълготрайно,избледнява неравномерно и остава в ''браздичките'' на устните (моите устни са доста плътни и имат много линийки).Много ''динамично'' червило,за първи път мога да определя такъв тип продукт с особен епитет.Всеки път,като се погледна в огледалото е все по-излязло извън устните и ги очертава като доста напластен молив.Много ме е яд заради тези му сериозни недостатъци,защото харесвам цвета,а и леката консистенция е приятна на устните,като един доста по-приятен варинат на гланц.
Цената не знам.Както казах,това го е купувала сестра ми,а и повече не съм попадала на ''Баолиши'' по магазините,но предполагам,че е евтино.Не знам дали е икономично,или аз го нося твърде рядко,май е второто.
Опаковката е по-интересна и нестандартна,различна от това,което съм виждала.Прилича ми на патрон и бих очаквала наистина убийствен продукт в сърцевината й (схванахте ли играта на думи,а?),но уви.От друга страна е мноого стабилна и здрава,няма чупене,а е претърпявала всякакви катаклизми.Трудничко за съхранение червило,пак заради опаковката-доста по-високо е от останалите гилзи на червилата ми,заради заострената му капачка.
Няма аромат.Нямам идея за състава му,но предвид това,че е направено в Китай,нямам особени подозрения,че е наблъскано с масло от ший.Все пак не е предизвикало алергична реакция при мен (понякога устните ми се подуват).
*
The lipstick Baolishi in number 51 is my first product from this brand,which I own.Actually,I haven`t see other products from the brand in my drugstore.My sister have bought this particular lipstick a couple of years ago,but then she decided to give it to me (or I stole it,I can`t remember :) ).
The colour for me is ''autumn coral'' (I have to work for ''Pantone'',I create new colours,ha-ha).Autumn,because it`s not that cheery and pink-toned like the summer shades,but the colours is more settled and cozy,with warm orange and mild red.It looks amazing,worn with brown tones or with pearly nude or light pink eyeshadows and a lot of mascara.
The consistency and the finish are mostly like a lipgloss.The lipstick is not creamy,but more runny (bravo,if you understand me!).It has really little sparkles,but the more I wore this product,the less they are,maybe only the upper layer of the lipstick have them in galore.On the lips its not very pigmented and it leaves big peaces (lipstick,not sparkles),which you can`t smear.It`s not longlasting and fades unevenly,it stucks in the fine lines.I`m mad because of these disadvantages of the lipstick,because I really like the shade and the light consistency,like a better lipgloss.
I don`t know the price,because as I said,I haven`t buy it myself.But I guess,that it`s a cheap one.I don`t know if it`s economically,or I use it too rarely.
The packaging is something unusual and different for me.It looks like a bullet and I have hoped,that it will contains a murderous product inside ( what a little joke we have here,eh?).The packaging is really strong and stable,but a bit of hard to storage,because it`s long and the cap has a tapered.
No smell.I don`t know nothing about the makeup of the product,but since it`s made in China,I don`t have particular suspicion,that it`s full of Shea butter.






3 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)