събота, 7 декември 2013 г.

Reindeer Makeup Inspired



Well,another wearable makeup from me,you know me...Ok,just kidding,but I really can`t help it and prefer to live in the a little bit bizzare,but really colourful,magical and whimsical world,where makeup looks like this one are completely appropriate to be worn all day around,all year around...My inspiration?All the fairytales,magical stories,the love,kindness and happiness...well,and most of the time THIS AMAZINGLY TALANTED LADY!
*
Още един ежедневен грим от мен,знаете,че си падам по тях...е,добре,шегувам се,но наистина е по-силно от мен и предпочитам да живея в този определено странен,но и много цветен,магически и своеобразен свят,където гримове като този са напълно подходящи за носене през целия ден,през цялата година...Какво ме вдъхновява?Приказките,вълшебните истории и същества,любовта,добротата и щастието...е,и основно ТАЗИ НЕВЕРОЯТНО ТАЛАНТЛИВА ДАМА!











4 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)