сряда, 19 март 2014 г.

Wake me up!

Coffee is an immutable part of the morning routine of most people in the world.I am one of those strange people,which coffee can`t refresh and wake up.Although the hot beverage is now a habit,that I can`t and I don`t want to stop with.Unlike the first years of my coffee experience,nowadays I love its smell and the taste.
And while coffee is able to awake our dizzy morning heads,there is something,that it can`t manage to help-to wake up the tired eyes and to make them look fresh and clear.It`s easy to understand when I am sleepy because of the dark circles under my eyes.I tend to think,that it`s impossible to eliminate these little unperfections,even if you use the most expensive eyecream on Earth,but you can always camouflage then,can`t you?
Rimmel Wake me up Concealer in Ivory is my little morning dozen of freshness.I like the light texture,which doesn`t highlights the little delicate wrinkles around the eyes.It`s easy to work with this product and although this corector is not that pigmented,it`s easy like a piece of cake to build it up (three layers are enough for a flawless look).It handles successfully al kinds of pimples and acne scars with one layer.It sinks quickly into the skin,which is a big plus for me.It is so longlasting,that it stays on until you take it off (I take it off really easily with micelar water).
I like the packaging with the sponge applicator.I don`t know if it`s not that hygienically to use it and I always put on my make up on fresh and clean face,so it doesn`t bother me.The amount of product on the sponge applicator is enough for under the both eyes.
In general,I like the product a lot and I wouldn`t change it for a heavy corector,since I don`t have that big problem with my undereye circles and Wake me up is enough pigmented.Plus I wouldn`t like the ''heavy'' feeling on my skin.But I am not sure,this corector would be a favourite one for girls with hyperpigmentetion and really dark circles.
Now I would like to try a salmon corector and I hope that would be my next purchase.


*
Кафето е неизменна част от ритуала по събуждане на повечето хора по света.Аз съм един от онези странни хора,на които кафето не действа ободряващо.Въпреки това горещата напитка се е превърнала в навик,с който не мога,а и не искам да се разделя.За разлика от първите ми опити да пия кафе,към днешна дата започнах да харесвам аромата и вкуса му.
И докато кафето е способно да разсъни замяните ни главици,едно нещичко не му е във възможностите-да събуди уморения поглед и да го освежи.На мен съвсем ясно ми личи кога съм недоспала (почти перманентно,защото обичам да спя много,а все не ми стига времето за това свещенодействие)-издайническите тъмни кръгове под очите се възползват от всяка възможност. Склонна съм да мисля,че е невъзможно тези малки недостатъци да бъдат елиминирани напълно дори и с най-скъпата козметика,но винаги можем да се опитаме да ги прикрием,нали?
Rimmel Wake me up коректор в нюанс Ivory е моята малка сутрешна доза свежест.Харесва ми леката му текстура,която не се впива в бръчиците около долния клепач.Лесно се работи с такава консистенция и макар и коректорът да не е чак толкова пигментиран е лесен за надграждане и на три слоя дава перфектно покритие.С белезите от акне и пъпчиците се справя успешно и на един слой.Попива бързо в кожата и това е голям плюс за мен.И общо взето е невъзможно да се изтрие или избледнее,докато не бъде премахнат (аз го ''свалям'' с мицеларна вода и е съвсем лесно).
Нямам идея до колко хигиенична е тази опаковка заради апликатора,но със сигурност е страшно удобна.Истината е,че аз абсолютно винаги нанасям грим на току-що измито и почистено лице,така че съвсем не ме притеснява четчицата.Количеството продукт върху апликатора на мен ми стига за под двете очи.
Като цяло Rimmel Wake me up е продукт,който много ми допада.Не бих искала да го заменя за по-плътен и покривен,мисля,че към момента не ми е нужен (а и със сигурност би ме дразнело ''тежкото'' усещане под очите).Съмнява ме,обаче,да е перфектен продукт за момичета с много силна пигментация на долния клепач и тъмни сенки под очите.Сега бих искала да изпробвам коректор в нюанс ''сьомга'',който да неутрализира лилавеещите кръгове.







1 коментар:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)