четвъртък, 4 септември 2014 г.

Code Orange


Какво апокалиптично лято беше, а? То не бяха оранжеви кодове, дъждове, градушки и бури! А освен това точно това лято беше преломно за мен. Още в началото му една червена лампичка започна да премигва и си обявих код "Оранжево" в защитата от фотостареенето и вредите, причинени от излагането на пряка слънчева светлина. Макар и да успях да стигна до плажа едва един път (след което получих жесток топлинен удар) заради натоварен работен график, не е за подценяване фактът, че работейки постоянно се излагах на пряка слънчева светлина и изкушавах Слънчо с бялата ми кожа.
И за да съм в унисон с модните тенденции, защото все пак именно този нюанс на портокаловото е цветът на годината, нямаше как да не си намеря верни летни помощници в оранжево. Макар че по-скоро те ме намериха сами :) Ето и по-подробно за тях.




Ето я прочутата термална вода на "Avene" най-после и в моите ръце. От поне година името на този козметичен (дори медицински) продукт ми е добре известно, също и ползите от нея от десетките положителни отзиви, които съм изчела във виртуалното пространство. Все пак така и не дойде ред да си я купя и от Avene решиха да запълнят тази зейнала яма в козметичния ми арсенал и да ми я изпратят за проба.
За съставът и богатствата на водата от изворите "Авен" нищо не мога да коментирам, не това ми е силата, но фактът, че водата е с обществено важен статут и е в основата на цялата козметично-медицинска линия продукти за мен е достатъчно красноречив. Хилядите й приложения лесно може да намерите на опаковката или в Интернет, а аз я ползвам, когато кожата ми е раздразнена, каквото е и основното й приложение. Независимо дали съм изгоряла, дали съм получила някоя раничка след обезкосмяване или нещо друго е провокирало кожата ми да почервенее/засърби/започне да се лющи или да изпитва някакъв дискомфорт - просто се присягам към флакончето. Успокоението е мигновено, зачервяването изчезва след още няколко ползвания. Просто впръсквам, оставям за кратко така и втривам, както е оказано на опаковката. 
Охлаждащият й ефект през топлите дни също е един много приятен бонус, но избягвам да впръсквам термалната вода върху гримираното ми лице, защото не попива бързо и гримът ми буквално започва да се ''свлича'' (не забравяйте, че кожата ми е доста мазничка през лятото).
Като цяло намирам термалната вода за доста приятен продукт. Със сигурност не бих я нарекла продукт от първа важност, без който не може да се живее, но е една малка глезотийка, която не е лошо човек да притежава и да ползва (поне аз) в случаи, когато кожата става свръхчувствителна и раздразнена. 





After-sun repair lotion или лосионът за след слънце на Avene се превърна в любимият ми продукт. Охлаждащото и свежо усещане, което оставяше по парещата кожа на раменете, деколтето ми и други места "целунати" агресивно от слънцето може да се опише само с думите "удоволствие" и "облекчение", а деликатният, чист и нежен цветен аромат допълва всеобщото впечатление за щадящ кожата продукт. 
Основна съставка и тук, разбира се, е термалната вода "Авен", която мигновено успокоява раздразнената пареща кожа и богато хидратира най-горният слой на епидермиса, въпреки леката флуидна текстура на крема. Продуктът се абсорбира изключително бързо от жадната нагорещена кожа и въпреки че не оставя мазен филм след нанасяне, все пак осезаемо се усеща присъствието му. Като невидима бариера, която печели време на кожата да се съвземе и да се реконструира и излекува.







Ето го и продуктът, за който се бях запасила с най-огромно желание да започна да използвам, но така и не успях да го изпробвам - тонираният крем с SPF 30. Със задоволство потривах ръце и чаках дните, когато кожата на лицето ми ще потъмнее и нюансът на този тониран крем няма да е твърде тъмен за мен и ще изглежда добре и естествено след разнасяне, но въпреки слабото покритие на тонираните кремове, така и не дойде денят, в който да си паснем. И понеже кожата на лицето ми си остана все така светла, SPF 30 все още е недостатъчно висок фактор за мен. 
Въпреки надеждите ми за едно безгрижно лято, през което ще зарежа всичките кремчета с фактори и фон дьо тени и този крем ще ми е предостатъчен, така и не можахме да се сработим, но аз ще очаквам следващите по-силни слънчеви лъчи догодина, когато съм си обещала повече плаж и се надявам да успея да изпробвам адекватно тонирания крем. Възлагам големи очаквания, заради леката му и приятна текстура, която попива бързо и не оставя мазен филм (все пак нямам представа какво ще се случи с кремчето при продължително ползване).

1 коментар:

  1. Много си красива Веси :) чудесни снимки и пост. И аз много харесвам продуктите на Avene :)

    ОтговорИзтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)