понеделник, 8 декември 2014 г.

The Body Shop Moringa Body Butter



Вече ви разказах колко спонтанно и непланирано се сдобих с това мини масло за тяло с моринга от The Body Shop в ноемврийските ми любимци тук.
В същата публикация ви споделих и какво открих в интернет за чудодейното растение моринга и полезните свойства на олиото, извлечено от него. Дървото-чудо, което расте и в най-неплодородните райони в света и никога не умира, независимо от сезона и температурните промени.
В днешната публикация ще се спрем на маслото с аромат на моринга и моите впечатления от него. Ако ви е интересно, продължете да четете.



Първо ще поговоря за консистенцията. Изключително приятна като усещане по кожата, гладка и хидратираща маса, без да е мазна. Странното е, че маслата в състава се усещат в текстурата на продукта, но не се отделят на повърността, както при суфлетата на Avon, например, нито остават мазен филм след нанасяне, подобно на олиото за коса на Macadamia. Иначе казано, така популярното в козметиката през последните години сухо олио. Текстурата е по-гъста от тази на обикновен лосион за тяло, защото все пак говорим за масло, но не е и така плътна като боди бътърите на Victoria`s Secret. Това не означава, че бодишоповското е по-слабо хидратиращо, никак даже. При все че попива доста бързо и е изключително лесно за нанасяне, продуктът чувствително подхранва кожата повърхностно и това усещане се задържа дълго време (ползвала съм доста продукти за тяло в временен ефект, след които има нужда от повторно нанасяне след няколко часа до ден, защото кожата започва да опъва и става твърде суха). Не бях запозната, че продуктите за тяло на The Body Shop са в различни серии за различни типове кожа и след като си купих този (привлечена от аромата) разбрах, че е за нормална кожа. Което пък се оказа напълно подходящо за мен, защото аз рядко страдам от твърде сухи участъци по тялото.
Другото забележително в този бътър е ароматът. Прочетох отзивите в сайта на The Body Shop и всеобщото впечатление е, че ароматът е твърде силен и остър. В добавка ароматът се задържа все така интензивен като непосредствено след нанасяне до няколко часа след ползване, така че бих препоръчала първо да подушите тази серия и да не се впускате в покупка на сляпо. В действителност, този аромат е по-агресивен от плодовите линии на The Body Shop. Едва ли ще мога да го опиша напълно точно, но моето впечатление е за онази деликатност на белите цветя като гардения, или пък жасмин, но в много концентриран вариант. Класическо флорално ухание, без да е твърде химично. Все пак, ако не сте фен - пропуснете без да съжалявате. 
Единственото, което не ми допада е, че продуктът никак не е икономичен. Ясно съзнавам, че аз използвам твърде много продукт, просто защото ми е приятно да го втривам с масажни движения и в мен е основната вина, а също и че притежавам варианта 50 мл , но обикновено съм човек, който мъкне с месеци един и същ лосион и е голяма мъка да му видя дъното. 
Тези 50 мл ми струваха над 9 лева ( 13 турски лири) и заради скоростта, с която се изразходва смятам продукта по-скоро за скъп. Въпреки това възнамерявам отново да пазарувам в The Body Shop.


















2 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)