сряда, 7 януари 2015 г.

CHI Volume Booster


 По време на Черния петък реших да си подаря хубав продукт за коса и разрових сайта zlatnaribka. com
Напълно бях забравила, че там се предлагат продукти на CHI и реших, че това е моментът да използвам хвалените продукти. За себе си се спрях на спрея за обем и текстура Volume Booster CHI.
Както вече споделих с вас по-рано, нямам опит с подобен род продукти и не знам защо очаквах нещо по-различно. Учудих се, че получих спрей, подобен на лак за коса, но по-течен. Първите ми няколко опита с него бяха фиаско. Изцяло по моя вина, просто не спазих упътването на производителя. Ето как описват този продукт:

"Уплътняващ спрей за обем за тънка и рядка коса CHI Volume Booster. Придава обем и плътност на косата. Благодарение на леката формула е подходящ за ежедневно оформяне и прически. С дълготраен ефект, блясък и перфектна форма.
Употреба: Напръскайте върху влажна коса, от корените до върховете, и изсушете косата със сешоар."
Аз не използвам сешоар. Никога. Трябваше ми време да се пречупя и да посегна към него, но сега знам, че това е единственият начин да се работи с този продукт.
Ако използвам продукта без сешоар:
Впръсквам след като изляза от банята и подсуша косата ми с кърпа. Обръщам косата ми надолу, няколко впръсквания, разрошвам, вдигам глава, впръсквам още един-два пъти и стилизирам с ръце. Впръсквам както близо до корените, така и по цялата дължина. Косата ми още е влажна, но вече се усеща невероятно лепкава. Лепкавостта се запазва, всъщност, докато не се измие косата. Признавам, ужасно неприятно е. Все пак не прави косата на клечки и не изглежда странно, по-скоро естествено. За сметка на това обемът е впечатляващ. Няма продукт, който да е придавал такъв обем на моята слаба и тънка коса и да й дава такава плътна текстура. Косъмът просто изглежда по-дебел и здрав. И този обем се запазва до измиване на косата, без да изисква особена поддръжка (всъщност е почти невъзможно да се стилизира на следващия ден, дори четка трудно минава през лепкавата коса). Минус за мен е, че спреят пречи на естествената природа на косата ми. Имам предвид, че заради плътността, която придава на косъма (продуктът се усеща през цялото време на косата), той натежава и косата ми не се накъдря както обикновено. Ако се обработи с маша, предполагам, къдриците няма да мръднат.
Ако използвам продукта и сешоар:
Повтарям практиката, която вече описах, но вместо да оставя косата ми сама да изсъхне, използвам сешоар, като редувам да суша косата ми с главата надолу и нагоре. Отново, зашеметяващ обем. Лесна за стилизиране коса, обемът се запазва за много дълго, косата не натежава. За мое огромно щастие не е така лепкава като при първия вариант, който ви описах. Всъщност поносимо и на цената на страхотния вид, който остава безупречен и след цяла нощ парти и танци (и потене), определено си струва. Допълнителен блясък няма и в двата случая. Ароматът е страхотен (на мен ми напомня мъжки парфюм) и се запазва за дълго, доста е силен. Определено не мисля, че е продукт за ежедневна употреба. Всъщност смятам, че е най-добре да се използва в изключителни случаи, когато е задължително косата да изглежда перфектно. На първо място, защото е трудно да се работи с него. На второ място, защото няма как да се избегне употребата на сешоар, а това изтощава косата, макар и да има добавена защита при обработка с уреди. 
Според описанието на производителя спреят съдържа положително заредени копринени молекули, с което спомага за подобряването на естествените сили и плътност на косъма и прави косата здрава и гъвкава. Може би, при ежедневна употреба, косата може и да подобри вида си, но аз силно се съмнявам ( а и не препоръчвам честа употреба, вече споменах). Аз лично не наблюдавам никаква промяна в състоянието на косата ми след употреба, което означава и че не я усещам суха, дехидратирана и заплетена. Не провокира производството на излишен себум. 
Като цяло не мога да кажа, че съм особено впечатлена от първия ми CHI продукт. Да, признавам, че много го харесвам в изключителни случаи, дори го включих в любимците ми за декември, но на този спрей трябва да се отдели доста време, за да проработи както трябва. За редовната цена от 30 лева аз очаквам сам да си върши перфектно работата :) Със сигурност не бих го купила отново, но ще си го доизползвам с удоволствие за по-специални случаи и когато имам време за него.



7 коментара:

  1. Би било хубаво, ако има снимки преди и след употребата на спрея :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси за идеята! Тези дни ще се опитам да направя и да добавя в публикацията :)

      Изтриване
  2. Аз също съм ползвала продукти на марката и съм оставала много доволна. Лака за коса е уникален, както и спрея за блясък. Миризмата е просто у-н-и-к-а-л-н-а! За съжаление при мен няма начин да не суша косата си със сешоар, защото е много и особено зимата съхне много бавно :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. По снимките, които съм виждала съдя, че косата ти изглежда много добре и здрава. Явно сешоарът не й вреди сериозно, а и със сигурност се грижиш за нея :) Всички продукти на ''Чи'' ли са с еднакъв аромат? Наистина е много хубав, но ми е странно, че са избрали мъжки аромат (макар че минава за унисекс). Сега ме запали да пробвам още продукти на марката!

      Изтриване
  3. Да ти кажа не полагам кой знае какви грижи за нея, но от време на време я поглезвам с нещо хубаво. Сешоара ми е с йони, уж по-щадящ. Тези продукти, които аз съм ползвала на Chi миришеха идентично, но беше на нещо немислимо, уникално сладко....идеше ми да си пръскам в устата (Боже, как звучи).

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Може би е време и аз да се поогледам за хубав сешоар :) Значи този бустър се различава по аромат, определено не е сладък. Сега съм много заинтригувана, всички хвалят аромата на продуктите, хах :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)