понеделник, 16 март 2015 г.

Heat Wave


Ружът на Essence Blush up! Heat Wave бе един от подаръците, с които прекрасната Миленка ме зарадва преди доста време. Миналото лято доста активно използвах ружа, макар и да не му личи и съм убедена, че съм го включила в някоя статия за месечни любимци, а истината е, че беше мой категоричен любимец през цялото лято, като го ползвах и по предназначение като руж, а също и като сенки. 


Намирам, че ружът е най-летният продукт в колекцията ми и определено не мисля, че ще е подходящ за носене през по-студените дни. Просто настроението и вдъхновението, което носи е такова, цветовете му изглеждат чудесно на кожа с повече тен, а на бялата ми ''зимна'' кожа стои на петна и е труден за разнасяне, не знам защо се получава така, през лятото нямам такъв проблем. Защо пиша статия за него чак сега? Защото със затоплянето на времето и наближаващата Първа пролет се сетих за тази красота и реших да й отдам дължимото в блога, докато чакам с нетърпение да започна да я нося активно.


Стига душевни терзания, да отделя малко внимание на самия продукт. Както се вижда, цветовете са оформени с омбре ефект, като преливат от сочно мандаринено, в свежо коралово до почти неоново розово. Цветовете са средно пигментирани до силно, нанесени на светла кожа, което си е логично. Понеже текстурата на ружа е много фина, той е лесен за разнасяне, особено ако се ползва по-голяма и пухкава четка за по-натурален ефект. И двата цвята са матови и не съдържат дори и фини блестящи частици.
Оранжевото и розовото са много красиви за самостоятелно носене, а при смесване се получава прекрасно коралово. За жалост избягвам да смесвам двата цвята, защото никога не се получава един и същ нюанс и стават трудни за равномерно нанасяне. 
Трайността е добра, не съм забелязала да избледняват през деня, дори и носени като сенки и без база. Ако решите да ги носите като сенки, използвайте по-мека четка за разнасяне, защото заради фината текстура цветовете избледняват при нанасяне. Иначе могат да бъдат доста интензивни, нанесени правилно и доста дълготрайни, без да се събират в сгъвката на клепача.
Малък недостатък за мен е и че продуктът се сипе от опаковката като се вземе с четка, но на лицето няма подобен проблем.
Опаковката е пластмасова, но много здрава и удобна. На мен лично ми харесва, не изглежда като евтина пластмаса и за този клас продукти е добре подбрана. Продуктът няма аромат.




2 коментара:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)