неделя, 3 май 2015 г.

Pillow Talk


Започна да ми става навик да се разхождам по пижама из блога, но не ми се струва като лош навик, предполагам става ми все по-удобно във вашето присъствие. А и нека сме откровени, най-приятните женски разговори, особено такива посветени на козметика, не са натруфените реплики, които си разменяме неохотно иззад маските от фон дьо тен и спирала, кога чути-недочути, кога в опит да надвикаме силната музика в кафенето или бара. Най-непринудените и интересни разговори се състоят в естествения женски хабитат, там, където сме склонни да споделяме много повече и много по-искрено - женските ни владения, нашите спални в нашите стаи. Будоарни откровения, истории споделени изпод пухкавите възглавници, днес точно така ще си споделяме. Грабвайте сатенените нощници, маските за лице и лаковете за нокти и заповядайте да чуете мнението ми за продуктите на Ahava Active Deadsea Minerals!
Позволявам си кратко напомняне да хвърлите едно око на публикацията посветена на Ahava Night Replenisher Time to Hydrate  ако сте я пропуснали или имате нужда от освежаване. От Vedra, вносителят на продуктите на Ahava за България, толкова се зарадваха, че с нощния крем се сработихме така добре, че решиха да допълнят и дневната ми грижа за кожата с Ahava Essential Day Moisturizer, Ahava Purifying Mud Mask, Ahava Facial Mud Exfoliator.


Ahava Facial Mud Exfoliator

Ексфолиант за лице с кал от мъртво море

Най-накрая ексфолиант, след чието ползване чувствам кожата ми наистина много, ама много чиста. Текстурата е мека и гладка, средна гъстота и не се пени излишно. Полиращите частици са дребни, идеални за малкия участък кожа, за който са предназначени - лицето, но са грубички и не се разтварят във вода. Усещането след ползване е точно на много добре полирано лице, текстурата на кожата се изравнява и става безумно гладка и чиста, а мисля и че тенът се изравнява и кожата придобива много свежо сияние. Заради факта, че частиците са по-грубички, мисля че ексфолиантът определено не е подходящ за ежедневна употреба. За моята комбинирана кожа с мазна Т-зона намирам, че веднъж седмично е предостатъчна честота, за да поддържа кожата ми чиста, без да я дразни. Според мен би провокирал раздразнения при много суха и чувствителна кожа. Още първия път, когато го използвах, имах една активна (да я наречем) пъпка и ексфолиантът я раздразни допълнително, но пък само след ден вече беше започнала да позавяхва без да я третирам допълнително. По мое мнение този ексфолиант е незаменим продукт за качествено почистване на нормална до мазна кожа и съм изключително доволна!


Ahava Purifying Mud Mask
Почистваща маска с кал от мъртво море

Тук ще започна с аромата, като добавя, че и маската, и ексфолиантът са с аромат на кал и ако сте ходили на кални бани ще разберете какво имам предвид. Ароматът не е особено приятен, но аз съм от Поморие и съм свикнала с този аромат, не ми прави впечатление, не ме дразни. Всъщност се радвам, че го долавям, защото така знам че продуктите, които поставям на лицето си нямат допълнителни ароматизатори и химикали.
Маската също много ми харесва, няма как да си кривя душата. Аз сън фен на по-агресивните почистващи продукти и кожата ми почти винаги реагира чудесно на тях. Агресивна не е точната дума за маската, по-скоро й приляга интензивна. Усещането е за наистина интензивно почистване, а ефектът е мигновен - изключително чиста кожа, изравнен тен и онова приятно сияние. Не съм много склонна да вярвам на мигновеното действие на продуктите и обичам да им давам време, за да разгърнат целия си потенциал, но тук ефектът е впечатляващ. И продължава да впечатлява, защото малко след първото ползване на маската ми излязоха няколко пъпки и така разбирам, че кожата ми се изчиства от дълбочина. Към днешна дата кожата ми е в перфектно състояние и съм напълно убедена, че огромна заслуга за това имат ексфолиантът и маската.
Самата маска се държи за кратко на лицето и шията (не забравяйте шията!) и се отмива без да се втвърдява и изсъхва (ще забележите, че потъмнява). Бях убедена, че ще изсуши кожата ми много, но след нея, както и след ексфолианта, съвсем спокойно мога да не използвам хидратиращ крем. Разбира се, не го пропускам и ето какво ползвам


Ahava Essential Day Moisturizer
Основен дневен овлажняващ крем
за комбинирана кожа

Не ми се иска да се повтарям с публикацията за нощния крем, но впечатленията ми са напълно идентични. При положение че нощният крем е така лек и попива бързо без да оставя филм, от дневния очаквах флуидна текстура, но не е това, което очаква. Същата гладка и приятна текстура на нощния крем и същата мигновена хидратация, поне това е усещането. Откровено казано, не мога да направя някаква съществена разлика между двата, поне още не съм установила такава. Както споменах и в другата публикация, доволна съм от мекотата и като цяло здравия вид на кожата ми, доволна съм, че тази еластичност и виталност на кожата се запазва до следващо нанасяне, доволна съм, че не предизвиква допълнително омазнавяне. 










*Продуктите са ми изпратени за проба. Мнението ми не е заплатено или повлияно по никакъв начин.

2 коментара:

  1. Отговори
    1. It is a new brand also on the local market in Bulgaria, but for so many years I've heard so many positive reviews on Ahava, so now I am more than happy to have the access to it and I am, in fact, really impressed with the quality!
      Try to find it where you live, you won't be dissappointed, for sure :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)