сряда, 5 август 2015 г.

July Favorites and New In



Лято е, а за мен това означава много малко време и още по-малко желание за експериментиране с нови продукти. Когато ти се обадят с покана за бар за след половин час, трябва да си много организиран и аз общо взето се доверявам на доказали се продукти, а и се опитвам да нося минимума на лицето си (като често пропускам дори и него). Нека все пак да хвърлим едно око на какво ми хареса, какво не ми хареса и какво си купих, но още не съм изпробвала през юли.
*
When summer, my free time and my mood for applying make up suddenly is reduced to the minimum (and even loower than that). When someone told you that you have to be ready for a club in 30 minutes, I prefer to use only vetted and trusted products and to wear as less as possible on my face, in general, even if it means I wear only a lipstick. However, I purchased some new things during the month of July, some of them I like, some of them not, let's check out!




Започвам с това че през юли открих четките и гъбки за фон дьо тен. Ще питате дали не съм живяла в пещера, но аз упорито се опитвам да огранича използването на фон дьо тен до абсолютния минимум и просто мислех, че нямам нужда от нещо, с което да го нанасям. Обаче тази най-обикновена четка и синята гъбка, които ми струваха само по 1 долар всяка от ebay, просто ме накараха да се пристрастя към нанасянето на фон дьо тен (и то точно през лятото, ох!). И с двата уреда постигам напълно естествен завършек на лицето, което е всичко, от което имам нужда. При желание (и в зависимост от самия продукт, който използвате), може да се постигне и пълно покритие и да с надгражда. Аз не държа. И двата уреда са с изненадващо страхотно качество за повече от скромната им цена, от четката не е паднал и косъм, а я пера ежедневно. Много съм доволна и ако все още някой от вас се чуди дали да посегне към прочутите имитации на Beauty Blender и Real Techniques - пробвайте и няма да съжалите.
*
I start with the fact that July 2015 is the month I have discovered foundation brushes and the popular beauty-blender-type makeup sponge. Before you ask me did I lived under I rock, let me tell you I am definitely not one of thos people wearing a full face every single day, in fact I wear foundation occasionally. So, I was pretty sure I really don't need tools for applying it. However, I was browsing ebay and I decided to give these a try, since they cost me only $1 each. And then... OH MY GOD! I am impressd with the replica, I can't imagine what the originals would do... uhm, magic maybe? I like the light coverage both of the tools achieve and that you can build-up and get a full coverage, if you want. I am also really impressed with the quality of both the brush and the sponge, because I have them for a month, I use them almost daily and wash them after and they are still like brand new!


Самобръсначките на Wilkinson са доста хвалени и като видях да се предлагат в Kaufland и то с намаление - грабнах една за проба. Още не съм я ползвала, ако наистина е толкова добра и удобна за ползване, задължително ще я спомена отново.
*
Wilkinson's razors are very popular and many girls opt for the brand for keeping their legs in perfect condition (a.k.a. hairless). I fould this one on a sale, so I grab it, however still haven't used it.



Стикове против изпотяване съм използвала а почти всички марки, които се предлагат на пазара, което вероятно включва и Lady Speed Stick, обаче нямам никакъв спомен. Моята любима "Рексона" свърши и въпреки че съм готова да се закълна в нея, нещо ме накара да разнообразя с друга марка и посегнах към хвалена и предпочитана. И повече никога няма да го сторя!
Като цяло нямам особено голям проблем с неприятни миризми и нямам нужда от много сериозна защита (въпреки страшните жеги), но този стик не прави и минималното, а да не говорим за 24 часа. Още по-лошо впечатление ми направи фактът, че производителят обещава стикът да не оставя бели остатъци, а дори и това не е спазено. Не го препоръчвам!
*
I swear by my favorite "Rexona" dry stick deodorant (in UK it is called "Sure"), however when I visited the beauty store I decided to give a try to something new and I bought the very recommended Lady Speed Stick. And I don't like it at all! In general, I don't have serious problems with strong odor and wetness, however this deodorant can't save even me, not to mention 24/7 protection. In addition, it is advertised with the promise of no white residue left and this is another problem I faced with this product and I don't experience with "Rexona". I was back to my all time favorite in a flash!



Шампоанът на Shauma Fresh and Up! за мазни корени и сухи краища обаче е любимец, който общо взето не сменям. Писала съм и друг път за него в блога, този път си взех и балсама за коса от линията, но още не съм го използвала, защото нямам навик.
*
Schauma Fresh and Up! for greasy roots and dry ends is a favorite I won't stop buying, this is how much I love it. I am pretty sure I have already mentioned this shampoo in another favorites post. This time I have decided to by the conditioner from the line, however I haven't used it yet.


Още един много стар любимец. След като спиралата ми на Avene свърши, изтерзана и изтезавана до последната капка, тръгнах да си купувам новата и много хвалена спирала на Maybelline. Но не я намерих никъде, навсякъде беше разпродадена :( И след кратко чудене реших да се върна към Loreal Volumissime Extra-black, от която имам използвани най-малко 20-тина опаковки в миналото. Спомням си, че придаваше приказен обем и правеше миглите ми екстра черни, както е обещано, но подозирам, че са сменили формулата й! Или просто на мен вече не ми харесва, но не се справя нито с обема, нито с дължината, нито с разресването и което е най-неприятно - разтича се много, особено в жегите и общо взето не мога да се отърва от "панда" ефекта.
*
One more old favorite one... in fact, this one is really old, I used to use this Loreal mascara all my school years and have gone through probably about 20. In the start of July my favorite Avene mascara has come to and end and I really wanted to buy the new one by Maybelline that many girls recommend. However, the Maybelline one was totally out of stock everywhere, so I decided to bet on my time-proven Loreal Volumiisime Extra-black. I don't know what happened, if it is a new formula, or my tastes have changed over time, but I didn't like it this time. I remember this one giving me impressive volume and blackness and now it doesn't do anything on my lashes. In addition, it has very liquidy formula, which just don't dry out in the summer heat and I look like panda when wearing it!



И последно, този сет на Orchard & Bloom ми донесе приятелката ми от Англия преди време (иначе марката ми е напълно непозната). Бях в търсене на нещо хидратиращо, но много леко за тялото ми, защото в тази жега нито един от бътърите ми за тяло не попива в кожата. Реших да пробвам лосиона за тяло от комплекта и много ми допадна леката му текстура и ненатрапчив аромат. Точно това е, което ми трябва за лятото. Душ гела от комплекта още не съм пробвала.

П.П.  Няма оправия, всеки път като пиша за лосион за тяло в блога и в главата ми се върти само тази песен:
*
This set by Orchard & Bloom was gifted to me by my best friend after a trip to UK (otherwise I don't know anything about the brand). I was looking for a moisturizing, but very light-textured body lotion, because all the body butters I have won't soak into my skin with the heat wave outside and they feel very sticky and gross. However, this lotion turns out to be everything I need for summer.

P.S. I can't help it, every time I mention a body lotion in one of my posts, I always HAVE TO listen this song:
Bitch, put the lotion in the basket!

1 коментар:

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)