петък, 29 януари 2016 г.

La Roche-Posay Toleriane Ultra Eye Contour


Не оценяваш колко ценен е сънят преди окончателно да се лишиш от присъствието му в живота ти... Е, добре де, не чак толкова, но часовете сън в последните месеци, че и година, са тотално редуцирани и усещам как това започна да ми се отразява много. Постоянната умора и мързелът са едно на ръка, физическото отражение на липсата на сън обаче е много неприятна. Торбички под очите, подпухнала зона около очите след само 3-4 часа сън, посивяла кожа и ред други "приятности". Не че не съм била в същото положение, особено в ученическите ми години, когато в немската гимназия ни смятаха за роботи, които са създадени да учат денонощно, или на по-късен етап, когато се налагаше да уча за края на учебната година и успоредно да работя. Обаче на 18 години организмът се възстановява значително по-бързо и по-успешно отколкото на 25... и се налага малко помощ от приятел. Кремовете за околоочен контур са верен приятел, особено когато са качествени и дават бърз ефект точно както La Roche-Posay Toleriane Ultra Eye Contour.



И така, какво ни трябва, за да изглеждаме свежи и наспани? Е, на първо място малко, поне малко сън. Аз в стремежа си да греба от живота и да не изпускам нито един момент се лишавам доста от така бленувания сън, но и това не е вярната философия. Баланс и пак баланс, все вярвам, че ще имам време за всичко, само да се науча да намирам баланса. Така че, дали ще е легло, дюшек на пода, хамак или кратка дрямка докато зяпаме емисията новини - дремвайте си, няма нищо по-полезно от бърза доза почивка и енергия право в центъра. 



Живея на последния етаж
в една мансарда, точно под звездите
прозорецът е моята врата
и аз вървя към тях и ги разпитвам.

Група "Тангра" много точно описват сегашното ми местонахождение: "... че имам най-голямото богатство - един прозорец и безброй звезди." И аз съм точно така, а малката мансардна стая сега е повече от мой будоар и вход към прекрасен свят от синьо небе, безброй звезди и дири оставени от прелитащите самолети. Малък временен дом с хамак и удобно легло, в което вечер заспивам доволна от ползотворния ден. А сутрин се измъквам с огромно нежелание, но няма как. Поглеждам се в огледалото и в утринния полумрак изпадам в ужас от вида си, после се сещам за спасението - околоочния крем на La Roche-Posay




Защо Toleriane Ultra Eye Contour е супер грижа за околоочния контур? Кремът е създаден специално, за да намалява подпухналостта, да хидратира и да успокоява нежната кожа на околоочния контур, която се нуждае от интензивна и концентрирана грижа на всяка възраст и по всяко време от годината. Тук не очаквайте обещания за изгладени бръчки и намалени тъмни кръгове. Околоочният крем на La Roche-Posay се бори в дългосрочен план за превенция на признаците на стареете и умора, или за редуцирането им при налични такива чрез силата на дълбоката хидтратация. Както знаете, хидратираната кожа е щастлива кожа, а щастливата кожа изглежда и се чувства добре и не е толкова склонна към несъвършенства. 

Съдържанието е достатъчно семпло като парабените, консервантите, парфюмът, алкохолоът и оцветителите, които срещаме при редица други козметични продукти тук са заменени от патентован комплекс, който да спомага за намаляването на подпухналостта, дискомфорта и раздразненията, а в добавка откриваме и вече добре познатата термална вода. Освен че на теория продуктът изглежда чудесен, се оказва че е такъв и на практика. 

Обещаният ефект според производителя се наблюдава след 4 седмици, но аз забелязах положителните промени още през първите дни. От торбички под очите и подпухналост никога не съм страдала, освен в много редки случаи. Периодът не е такъв и не мога да коментирам доколко продуктът е ефикасен в тази насока, но хидратиращата и успокояващата му функция е осезаема. Така например аз съм от хората с доста чувствителни очи и кожа около очите и често ми се случва кожата около очите ми да пари и боли като си премахвам грима вечер. Досега единственият начин дискомфорта да отшуми бе да преустановя нанасянето на грим за ден-два. Този крем ми помага много успешно в борбата с чувствителната и раздразнена кожа.





Текстурата на околоочният крем е много лека и приятна, нанася се лесно, попива бързо. Една помпичка е достатъчна за двете очи, а на картонената опаковка ще намерите точните инструкции как се нанася правилно продуктът и на кои зони да наблегнете. Няма аромат, цветът е бял, гъстотата е средна, по-скоро по-течна. Мисля че кремът е подходящ за всички видове кожа и едва ли би причинил раздразнения, след като е тестван точно върху чувствителна кожа към някои популярни алергени. 

Опаковката е стандартна за крем за очи, с помпичка и с типичен дизайн за продуктите на La Roche-Posay. Иновацията тук е в херметичната опаковка, която гарантира че продуктът е предпазен от замърсяване, количеството е контролирано и ще може да се използва до последната капка.












Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)