събота, 14 май 2016 г.

The Falsies Push Up Drama by Maybelline


Едва ли ще сгреша, ако напиша, че всяка една от нас е израснала със спиралите на Maybelline. И това се дължи на факта, че те са не само достъпни като цена и мноооого разнообразни (за мен Maybelline се асоциира именно със спиралите за мигли), но и също толкова много качествени. Много ще се изненадам, ако някой заяви, че никога, ама никога не е използвал спирала на Maybelline. Вероятно в един далечен бъдещ ден, когато се пише историята на козметичната индустрия, снимка на някоя от легендарните мейбълински спирали ще бъде поставена на корицата на справочника.

Вероятно долавяте вече ентусиазма ми, особено когато стане въпрос са любимия ми козметичен продукт - спиралата. Точно с такъв ентусиазъм подходих към новината за лансирането на новата The Falsies Push Up Drama, а по-късно и към тестването й. Определено заявка за интересен продукт, все пак колко спирали сте чували да са "повдигащи"? Хм, нещо ново, интересно и иновативно. Освен това обещанията на производителя са изкушаващи и имайки предвид предишния ми опит със спирали на Maybelline, бях убедена, че всички до едно ще бъдат спазени! Иновативна силиконова четка с cup-shaped bristles (предавам се пред всякаква логика и свободно ще интерпретирам превода като "загребващи" и "задържащи" косъмчета), кремообразен туш с добавена стилизираща вакса, която да фиксира през целия ден ефекта на повдигнати, обемни, много драматични и черни мигли, които изглеждат като изкуствени. Звучи чудесно, нали?


Обаче дали наистина е толкова чудесен продукт? За мое огромно съжаление (и изненада, определено), въпреки цялата ми позитивна настройка преди тестването, тази спирала така и не ми допадна. Един от малкото пъти, в които ще кажа, че не е проблемът в това дали аз съм се сработила с нея, или пък не, но просто готината концепция на практика се оказва неуспешна, независимо как я нанасям, колко наслоявам. 

Като начало, четката наистина се усеща различна. Доста твърда е, а в съчетание с това "захващане" на миглите от снопчетата-вендузи (казах ви, няма даже и да се постарая да преведа адекватно), за мен нанасянето на спиралата е дискомфортно. Не че съм с най-чувствителните очи на света, но определено усещам всяко минаване с четката. Иначе визуално ми харесва, както и цялата опаковка - ефектна е и дори има доза интрига, защото първоначално си помислих, че спиралата има две страни. 

Консистенцията на туша наистина е по-различна, може би кремообразна е най-точното определение. Не е гъста, не е и течна и може би точно за това слепва миглите много. По-трудно е да се работи с такава текстура, защото става лепкава веднъж започвайки да изсъхва и всеки следващ слой слепва все повече. Напомня ми на спиралите с колаген на Лореал, които също не харесвам.

Цветът е наситено черен, както е обещано. И да, има драма, но за жалост тя не е в погледа, а във факта, че тази спирала не повдига и не придава обем, поне при мен. Истината е, че моите мигли са доста меки и много лесно мога да им придам форма и да ги извия и повдигна, с която и да е спирала. Но тук просто не се получава, предполагам че тушът е твърде тежък веднъж нанесен и изсъхнал. Четката не успява да разреше добре миглите и да ги подреди, което ме изненадва, защото точно силиконовите четки при мен придават такъв ефект.

Като цяло това не е най-добрата спирала на Maybelline, ако се доверявате на моето мнение и опит. Ако ли пък не - уверете се от първа ръка и вас може да ви изненада приятно, много ще се радвам, ако някой има позитивен опит и може да го сподели в коментарите. 








*Продуктът ми е изпратен за проба. Не е заплатено за мнението ми и за 
написването на тази статия. Представеното мнение е изцяло мое.

6 коментара:

  1. Споделям казаното!(единствено нанесена в/у друга спирала на 1 слой става)!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Точно! И аз я ползвам едновременно с друга спирала.

      Изтриване
  2. Hi dear, I have never tried it but it seems very good..
    I like the result on your fab eyes
    kisses

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Thank you a lot for your lovely comment! I am glad you like the look, however I just talked about that this Maybelline mascara is not my favorite one of all time. But I encourage you to try it, however, because there is a chance for you to like it and it is also a budget-friedly option :)

      Изтриване
  3. Има почти същата четка като любимата ми спирала на Макс Фактор и очаквах да е нещо по - различно от обикновеното Мейбълийнско разочарование.
    Добре, че не съм ѝ дала шанс, щом и човек, който харесва марката не е доволен.

    aoi-box.bg

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, аз определено съм фен на Мейбълин като цяло и си права, че дори и аз като фен, щом не харесвам тази спирала, значи не е най-добрата. Макар че всичко е много субективно, особено когато стане въпрос за спирали, но пък това е моето мнение, ясно е, че ще има хора, които имат същия опит с този продукт и че ще има хора, които няма да се съгласят с мен :)

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)