сряда, 8 юни 2016 г.

In Between


Знам че във Фейсбук страницата на блога обещах следващата статия да бъде посветена на продукт, който използвам с голямо удоволствие, но истината е, че тези дни ми се е понатрупала доста умора и просто ме домързя да се впускам в ревюта. Предпочетох да споделя няколко красиви снимки... ей така, помежду другото. Няколко прекрасни елемента между пролетта и есента, между забързаното ежедневие и работните задачи... Няколко момента, които успях да уловя и на които безкрайно се радвам, затова и ги запечатах на снимка.

*

I know that my last post in the Facebook group of the blog was a promise for my next post being a review of a product I really enjoy using. The truth is that the last few weeks are way too exhausting for me and I am too tired to write a product review and I prefer to leave you with a few beautiful photos and moments I managed to took just like that... in between. In between spring and summer, in between the busy everyday life... A few moments I managed to carpe diem and I enjoy a lot to go back to and look them freezed on pictures forever.










И за финал искам да споделя с вас мое ново хоби. Не, всъщност това не е хоби, това е един от начините, по които се опитвам от време на време да изпускам парата и един от начините да си почина малко. Много обичам да работя с ръцете си и да декорирам. Не правя нищо перфектно, не си поставям високи цели, просто работя с ръце и развивам въображението си. Последното нещо, което правех е да украся бурканчетата, чието съдържание е прекрасно - домашни сладка от портокалови корички, грейпфрут, праскови и череши, които майка ми направи.

*

Finally, I want to share with you a new way of relaxation for me. This is my way to chill and forget all responsibilities and all the stress for a while - I love to work with my both hands, to decorate. This is something that brings me happiness and pleasure, this is something that helps me unleash my imagination and train my creativeness. I am not perfect at what I do and this is not the point. Here are a few new things I did in the last weeks - I decorated my mother's home made orange, grapefruit, peach and cherry jams.








Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)