вторник, 13 декември 2016 г.

H&M Cream Lip Colour Deco Ruby


Днес искам да ви разкажа за едно червило, което изненадващо се превърна в мой абсолютен любимец. Всъщност не ме изненада факта, че това червило така ми хареса, а по-скоро че го открих в H&M, където, ако все още не сте обърнали внимание, се предлага сериозно разнообразие от цветове както в линията с червила, така и в тази със сенки за очи. Именно благодарение на това разнообразие аз най-накрая успях да намеря цвят червило, за който си мечтая и фантазирам от много дълго време, но все не мога да намеря точния, именно този нюанс в колекциите на други брандове. Та, без да се бавим повече, нека ви разкажа повече за тази красота!


Опаковката на червилото много ми допада. Идва в картонена кутийка решена с монохромен и семпъл дизайн, докато самата гилза на червилото е една идея по-вълнуваща и интересна, защото е златна, но с бяла капачка. Опаковката се усеща много стабилна и качествена, приятна изненада от H&M, спор няма!

Червилото няма някакъв натрапчив и силен аромат. Съдейки по името, предполагам е замислено с кремообразна консистенция, но не мога съвсем да се съглася. По-скоро текстурата му е класическа, нито твърде кремообразна, нито твърде матова. Нанесено на устните има лек и дискретен блясък като прави устните леко сочни. След време, като се поноси за повечко време и започне да избледнява или попива, финишът логично става по-матов. В никакъв случай не е изсушаващо, хубаво е и че не прелива извън контура на устните и не се размазва (аз понякога имам този проблем под долната устна, особено с по-наситени и тъмни червила). Пигментацията е страхотна, много плътна дори и с едно нанасяне и на един слой. Разнася се лесно и равномерно по устните, равномерно и избледнява, без да се впива в линиите или да се събира на черти. Намирам го за доста дълготрайно като 3-4 дори 5 часа не могат да му се опрат, пък дори и да хапвате и пийвате през това време. 

Ах, цветът! Влюбена съм в този цвят и той е най-голямата причина да съм влюбена в това червило. Продуктът се казва Deco Ruby и наистина намирам нещо рубинено в цвета, но не само, просто защото това е сложна смесица от нюанси и подтонове, която дори не знам как да опиша! Аз си го представям като заскрежена малина, смесица между червено със студен подтон и капка розово с капка сливово... така написано дали има някакъв смисъл?! Наистина ми е трудно да уловя цялата сложност на цвета, само знам че е безкрайно красиво и без излишна скромност - много ми отива! Мисля че точно това е моят тип цвят, а ако и вие сте с бяла кожа и светли очи съм убедена, че и на вас ще стои страхотно! Всъщност съм убедена, че този цвят ще отива на почти всички.

Определено препоръчвам да отидете да погледнете H&M Cream Lip Colour Deco Ruby в най-близкия магазин на марката до вас. Цената не е кой знае колко ниска, 18 лв за червило на бранд, който не се занимава основно с козметика ме изненадаха, но пък за мен това са добре инвестирани пари и аз нося червилото почти всеки ден. Плюс всичко, намирам този цвят като идеална алтернатива на класическото червено за предстоящите празници. Аз нося червилото в тази публикация

А вие участвате ли в играта с 6 изненадващи подаръка, която организирам във Фейсбук страницата на блога? Посетете Facebook страницата на The Girl Who Invented The Romance и там ще научите повече за това какви са правилата за участие. Играта е отворена до 20.12, а на 21.12 ще обявя победителя!














2 коментара:

  1. i feel like hm lipsticks are really patchy:(

    little-jay999.blogspot.co.uk

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Oh, no! I am sorry for your bad experience with H&M lipsticks :( I have this one only and I find it amazing and high quality. I haven't expereince any issues with it. I guess that buying a lipstick from a fashion brand is a bit like Russian roulette.

      Изтриване

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)