понеделник, 4 декември 2017 г.

Nottingham New In 2017


Юху! Време е за публикация с нови придобивки! Не знам за вас, но аз много харесвам да чета подобен род публикации (или да гледам такива видеа), ето защо ми харесва и да ги правя. Днес ще споделя с вас почти всичко, което е станало мое притежание през последните два месеца. Пиша почти всичко, защото със сигурност съм пропуснала да направя снимки на някои неща, но публикацията и без това ще е доста дълга. Всичко съм си закупила от Англия. Тази публикация не се вписва много в концепцията "беден студент", но пък искам да ви уверя, че с всичко закупено съм се сдобила на разпродажби, или просто е било изначално евтино (Primark, I`m looking at you!). Плюс това, повече от половината неща са подаръци за роднини и приятели, но спирам да се оправдавам :) И като заговорих за подаръци... такива ще има и за вас, но ако искате да разберете повече, следете блога. Аз ви уверявам, че много ще ви харесат :)
И така, започвам с козметика, защото тези покупки са най-оскъдни :)


Не знам дали имате идея, обаче тези иновативни душ гелове на Imperial Leather са много популярни и обичани! Съчетанието между ниска цена и страхотно качество е просто неустоимо. Много мои познати ги поръчват специално то Англия, затова този път и аз реших да пробвам. Формулата е много интересна, продуктът излиза от флакона като много плътен гел, който моментално се разпенва на богата, луксозна и плътна пяна. Нужно е съвсем малко количество. Предлагат се няколко аромата, всички са много приятни и трайни. Измива чудесно и не пресушава кожата, напротив, хидратира я. 


Primark неотдавна лансираха нови сенки в доста цветове и нюанси. Рефили са и могат да сформират палитра от 4 или 8 цвята. Всички сенки са в много актуални цветове, но аз като един верен почитател на новата палитра на Urban Decay реших да заложа на червеникавата гама. Сенките са с много хубаво качество, нанасят се плътно, не се прашат, издържат дълго на очите. Като цяло съм много доволна.



Когато видях този измиваш продукт за лице на Glamglow намален в TKMaxx просто нямаше как да го пропусна. Мини е и пак ми се стори доста скъп, даже и със значително по-ниска от оригиналната цена, но пък отдавна мечтая да пробвам продукти на марката, така че не се чудих дълго. Възлагах му големи надежди, но, уви, оказа се че не е моят продукт. Въпреки че измива кожата до скърцане, както обичам аз, и много бързо се справя с черни точки и дори изсушава активни пъпки, се оказа, че аз имам сериозна алергия към него. Успях да го ползвам едва два-три пъти, но кожата ми беше толкова съсипана от него, че вече повече от месец не мога да се възстановя :( 



Четките са ми подарък от сестра ми. Не са скъпи и маркови, но са хубаво качество и съм доволна. Течното червило с ефект за уголемяване на устните го взех за подарък за приятелка. Стори ми се интересно, а и цветът е хубав.



Сухият шампоан от Lidl също не е лош, а и мирише много приятно, но за пореден път се убеждавам, че това не е мой продукт. Не виждам особено драматичен ефект от ползването на сух шампоан и като цяло предпочитам да си измия косата, не да замазвам положението.



Горният парфюм взех от сестра ми. Тя не го хареса, а на мен ми допадна, топъл и богат аромат за зимата. На долната снимка е парфюм на Next. Реших, че като взех един парфюм от сестра ми е редно да й взема друг и понеже знаех, че този много й харесва се спрях на него. Парфюмите на Next въобще не са скъпи, но са много качествени и трайни. Уж трябва да са копия на популярни аромати, но си имат свое очарование и не са точни реплики. Just Pink, както опаковката подсказва, би трябвало да е копие на Chloe. В действителност напомня, но както казах, има си свое очарование, по-различен е и също толкова хубав.



Тази пудра е от базовата козметична серия на Primark. Няма да спра да повтарям колко приятно изненадана съм от козметиката на Primark, винаги има невероятно разнообразие, постоянно лансират нови продукти и винаги в топ тенденции. Пудрата много ми хареса, фина е и седи естествено на лицето, в същото време матира чудесно. Издръжлива е, не се праши и сипе, нанася се равномерно.



Сестра ми сбъдна една моя мечта като ми взе Too Faced Better Than Sex по време на намаленията за Черен петък. Спиралата ми хареса много, но искам да и посветя отделна публикация, макар че има достатъчно мнения изказани за нея из Интернет, но и аз да не остана по-назад... :)


От BM се сдобих с този органайзер за козметика. Изглежда много удобен, качествен е, от твърда пластмаса.


В Primark постоянно има намаление на обувки, много често продават чифт за по 2-3 до 5 паунда, така че е абсурд да мина без няколко чифта. Тези от снимката не правят изключение. С капсите са мои, като взех още един чифт за майка ми (не знам дали ще я убедя да носи подобни, но са много удобни, а и модерни). Другите взех за сестра ми.



Базовите тениски и блузки в Primark винаги са много евтини, едва 2-3 паунда и реших да се заредя с няколко. Горната е лавандулова, снимката не показва реалния цвят. Долната е с дълъг ръкав, много мекичка и удобна, идеална за под жилетки и пуловери през студените дни. Взех една и за сестра ми, много ми хареса качеството. 


Този пуловер от TKMaxx грабнах веднага, защото е с кашмир, а цената му беше 30 паунда, което ми се стори доста добра оферта. Освен това ми допадна и визуално, а и като си представя как хубаво ще топли и колко е мекичък! В последно време съм на сива вълна, определено.



Тениската с Рудолф е изненада от сестра ми. Суитчърът с качулка тя си беше взела за нея, но не й беше удобен, та аз отново изкарах късмет. На мен ми е много удобен, влюбена съм в мекотата му!



Ризката и блузката отново са от намаленията на Primark, като блузката струваше смешните 2 паунда. Имах нужда от такива базови вещи, а при такива цени нямаше какво да му мисля много.


Ако ме познавате добре, едно от нещата, които ще знаете за мен е, че съм огромен фен на Game of Thrones. Просто ОГРОМЕН! Ето защо като видях тази тениска в мъжкия отдел на Primark, просто не можах да остана равнодушна :) Много ми харесва и качеството й!



Тези две роклички бяха много намалени в H&M и ги грабнах веднага. Намирам и двете за невероятно красиви и нямам търпение да се стопли и да започна да ги нося.


Няма как да пазаруваш в Primark и да си тръгнеш без пижама или нощница, просто няма как. Primark са най-добрите в дизайна на всевъзможни пижамки и удобни дрешки за вкъщи, а аз като един тотален инфантил и фен на еднорозите веднага отнесох тази пижамка. Все пак съм на половина русалка и на половина еднорог, нямаше как да подмина.


Още една ризка от Primark. Умишлено ги взимам по-големи размери. Много ми харесва boyfriend вайба в съчетание с дънки. Семпло и стилно.










Покупките от по-горните снимки са second hand. Няма какво толкова да ги коментирам, радвам се, че попаднах на качествени неща. Особено любима ми е семплата черна рокличка с презрамки. Тя е от Zara и е много хубаво качество. Не съм спряла да я нося с различни ризки и блузки под нея.










Всичко останало е от... О! Шок и изненада!... от Primark, точно така :) Отново казвам, всичко съм взимала на намаления и нищо не надвишава 10 паунда. Само се надявам да не се разпаднат след 2-3-тото пране, както обикновено се случва с нещата на Primark :(













Както казах, взех и доста подаръци (а и имах някои поръчки за изпълнение). Някои от тях може да видите на снимките по-горе, други така и не снимах, дали от мързел, дали защото бързо заминаха по предназначение при новите си собственици. 


Към края сме, обещавам :) В тези кънки се влюбих моментално, щом ги видях в Range, но пък това с любовта от пръв поглед важа и за всичко друго, което видях в магазина. Моля ви, ако някога в близост до вас има магазин Range, не пропускайте да го посетите! Това е най-красивият магазин за интериор с просто главозамайващо разнообразие от стоки!



Сестра ми искаше да се отърве от този козметичен органайзер на Lancome, който не използвала, но аз веднага видях потенциала в него и го присвоих :) Смятам да го използвам като дамска чанта за вечерни излизания :)







Календарът е от паундчето, ако ви интересува, а пантофките еднорози са от BM.


Още малко обувки от Primark. Тези бяха намаление на 2 паунда и нямаше как да не ги взема. Класически черни балеринки са и лесно се съчетават с всичко.


Тези пък бяха намалени на 6 паунда! Как да ги подмина и да не си ги прибера вкъщи на топло и уютно, как?!


Тези не бяха намалени, но пък сбъднах една своя мечта, която имам от много малка. Винаги съм искала да имам чехлички/сандалки с розови пухчета и ето ги тук, като по поръчка. Знам че на много от вас няма да харесат, други ще ми се смеят, но аз съм влюбена в тях :)



Оставих най-любимото ми за десерт! Как да не се влюбя с тази раничка с чашката Чип от "Красавицата и звяра", как? Сестра ми се опитваше да ме разубеди да си я купя, каза ми че съм доста старичка за подобно нещо, но на мен не ми пука и бих я носила и на 80 години, просто я обожавам <3


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)