четвъртък, 18 януари 2018 г.

Too Faced: Better Than Sex Mascara


Настана време най-после да се появи нова публикация в блога, та това е първата за 2018-та :) В свое оправдание ще спомена, че лаптопът ми беше напълно умрял и със спортни изгледи да оцелее, но някак успя да се съживи след сериозен ремонт.
Настана време и аз най-накрая да изпробвам прочутата спирала бестселър на Too Faced, любимата на мнозина Better Than Sex. И понеже давайки й това име, създателите вече са се ангажирали да обещаят една наистина животопроменящо добра спирала, аз няма да губя ценно време в предисловия, а направо преминавам към това да споделя своето мнение... въпреки че мнения за тази спирала из Интернет - колкото му душа иска на човек!


И така, започваме накратко за опаковка и останалите детайли. Всъщност не мога да предположа как на някое момиче/жена не би допаднала тази невероятна опаковка, вижте я само! Но това не е изненада, понеже Too Faced са известни с това колко внимание отделят на опаковките на продуктите. Тази е тежка, масивна и луксозна, в невероятно красиво розово и с метален финиш. 
Четката пък е стандартна, несиликонова. Формата й е малко по-различна, но като цяло нищо невиждано при дрогерийните спирали. На снимките не си личи много, но явно дизайнът й е плануван в леко спираловидна форма, вероятно с цел да достигне до всяка мигла и да я покрие с плътен слой спирала.
Колкото до консистенцията на самия туш - стандартна, нито твърде течна, нито пък твърде плътна или суха. Имам спиралата от около два месеца, ползвам я от толкова време и засега консистенцията на туша не е променена и не е засъхнал. 
Ефектът, както се оказва, поне мен не ме впечатли. Очаквах че за цената от почти 20 паунда, за колкото я купи сестра ми за мен, ще получа нещо, което не мога да постигна с дрогерийна спирала, но не. Не че не ми харесва спиралата, просто не направи нищо по-различно с миглите ми от която и да е хубава дрогерийна спирала. Бих казала, че тази спирала е подходяща по-скоро за тези от вас, които искат да постигнат повечко обем, наситени черни мигли, средно драматичен ефект. С годините аз успешно успях да осъзная какво точно търся от една спирала и това не е обем, защото аз природно имам такъв. Не е и удължаване, и от по-дълги мигли нямам спешна нужда. Аз много харесвам спирали, които перфектно разресват и извиват миглите и Better Than Sex не е точно такава спирала. Успоредно с нея пробвах They're Real! на Benefit, въпреки че само веднъж и то кафявата спирала, но там крайният резултат беше поразителен. Миглите ми не просто стигаха до веждите, а дори бяха по-дълги, извивката беше ненормално яка и издържа цял ден, разресването беше поразително. 
Нещо, което много ми липсва с тази спирала е прецизното разресване и разделяне на миглите. На един слой е ок, понякога и на два, но често ми се случва просто да не мога да оформя красиво миглите си, когато използвам повече от продукта, защото те започват да се слепват на снопчета. Затова с тази спирала, мисля, трябва да се работи по внимателно и да не се наслагва твърде много. 
Веднъж нанесен на миглите, тушът изсъхва сравнително бързо, което означава, че ако кихнете след нанасяне, няма да се омацате със спирала до челото (да, това е моят начин да тествам спирали, точно с кихане :D факт е, обаче, че рядко ми идва да кихна точно в подходящия момент). В течение на деня спиралата се запазва на миглите по начина, по който е поставена, което значи че не се рони и не се размазва. Бих искала да я пробвам през лятото, когато спиралите обикновено имат склонността да се размазват заради жегата, но едва ли ще притежавам тази до тогава, а не смятам да я купувам скоро пак.
Премахването е лесно и просто. Аз я трия с мицеларна вода и нямам никакъв проблем с това да трябва да търкам много, или да остава спирала по миглите ми. Маха се отлично.
И като цяло това е, което мога да споделя като впечатления от Better Than Sex на Too Faced. Препоръчвам ли я? Да, препоръчвам я на момичета, които търсят обем и имат сравнително хубави мигли по рождение. Дали би направила чудеса за по-къси и редки мигли - не мога да се ангажирам с прогнози, но вероятно не :) В случай че търсите дължина, разресване и извивка, аз по-скоро бих пробвала They're Real! на Benefit за горе-долу същата сума парички. Всъщност точно нея смятам да закупя следващия път.



















Няма коментари:

Публикуване на коментар

Your comments make me happy :)
Коментарите ви ме правят щастлива :)